ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 18 سال و 4 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

...

بدن انسان می تونه تا 45 واحد درد رو تحمل کنه.

اما زمان تولد، یک زن تا 57 واحد درد رو احساس می کنه

این معادل شکسته شدن همزمان 20 استخوانه!

مادرتون رو دوست داشته باشید ...

 

جملات زیبا گیله مرد

نمیدانم چرا دلم هوای مادرم را کرده نمیدانم چرا همش دلم میخواد در باره مادر بنویسم شاید دلیلش همون پستیه که نوشتم مهدیس ناراحته!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حسنا
15 بهمن 91 13:42
مگه مامانت تو شهر خودتون نیس؟؟؟



چرا هست ولی یه مقدار راهم دوره و منم با این ملیسا نمیتونم بهش تند تند سر بزنم تازشم اعصابم به خاطر اون مشکل خییییییلی خورده!!!
مامان حسنا
15 بهمن 91 17:04
ایشالا که زود خوب میشن


ممنون گلم
ارشیا
15 بهمن 91 17:34
وقتی نام مادر می برند انگار 39 سال کوچکتر میشوم و دلم میرود همن ایامی که سر برسینه اش گذاشته و می خوابیدم . وقتی بوسه بر دستانش می زنم گویی همه دنیا دارد برایم میرقصد ؛ وقتی به چشمانش می نگرم کویی همه زندگی مانند سریالی زیبا از مانیتور خیالم می گذرد . بنگار برای مادر که قداست نام و عظمت عشق را شایسته است هر چه بنویسی . بنویس و قلم بدست دل بده تا برای مادر بنگارد ماردانگیش را انشالله همیشه به گرمی نفس و سلامتی مامان خانم کانون دل و زندگیت گرم و منور باشد
متین من
20 بهمن 91 11:48
من تحت تاثیر این مطلب درمورد مادر شدم واقعا یادم افتاد موقع عملم که چه دردی رو تحمل کردم ولی برای متینم ارزشش داشت اخه من سنگین وزن بودم شده بودم 92 واقعا بخیه هام میسوخت واقعا زجرکشیدم ولی متین که دیدم یادم رفت
مامان پرهام
30 بهمن 91 16:26
سلام عزیزیم دختران قشنگی دارید خدا حفظشون کنه همیشه زیر سایه شما و در پناه خدا خوش خرم و سلامت باشند .
به دختر ها رای دادم
این عکس آخر که ته وبلاگه خیلی نازه
با اجازتون من پستی که مربوط به مادره را کپی میکنم . اصلا یه حالی شدم . من شخصا 1000 واحد درد به مامان بیچاره خوشگلم دادم


بابت رای ممنونم عزیز دلم اشکالی نداره کپی کنین ایشالا مادر شما هم سالم و سلامت باشن